La imatge d’aquesta edició de la Transéquia té origen en la nova col·laboració, que tenen entre mans, el Parc de la Séquia i Killing Weekend. L’objectiu és visibilitzar, a través del disseny gràfic, els valors de l’entitat per la divulgació de la cultura de l’aigua.

Killing Weekend es va fundar l’any 2014 com a marca de moda. Durant aquests anys ha anat evolucionant. Actualment es defineix com una marca multidisciplinar de disseny. Treballa d’una manera col·laborativa i conscient per aportar a la comunitat un producte dissenyat i produït responsablement. La seva missió és trencar amb les normes establertes fins ara i ser una marca referent, implicada en l’evolució de la societat cap a un estil de vida més conscient.

A través d’un univers de formes geomètriques, tipografies i colors, es vol donar a conèixer el valor patrimonial i immaterial i la importància de l’aigua des del punt de vista històric, cultural i científic.

 El cartell escollit per la presentació està format per una base de color blau amb la repetició de la fórmula científica de l’aigua H2O.  A la part central, la pastilla de color negra atrapa la nostra atenció amb un missatge clar: TRANSÉQUIA i la data de l’activitat 05/03/23. A la part superior l’any d’origen de la Séquia 1339, donant importancia també que aquesta edició és la 39a. L’estética festiva i un llenguatge gràfic actual pretén adreçar-se a tots els públics i fer valer l’esdeveniment, no únicament com una activitat esportiva i de lleure, sinó també de comunitat i respecte cap a l’entorn que ens envolta.